Dragon Ball Legend Forum Index


 
   
 
Głosuj raz dziennie na Dragon Ball Legend w toplistach:



Previous topic «» Next topic
Author Message
Moved by: Arcich
2012-03-31, 16:07
500 lvl by Duplo  
TorukMacto 


Nick na Classic: Toruk Macto
Helped: 27 times
Age: 19
Joined: 17 Jul 2011
Posts: 198
Location: Grajewo
Reprimends:
 6/6/6
Posted: 2012-01-08, 21:15   500 lvl by Duplo

Wrzucam za brata, ponieważ ma warny

o to mój mały awans; p


[Pozdro dla]:
Bartek ; > (adhd nw)
Amigo- Ty zielony noobie
Axerox- bd kosic trunkami
Hakinos- moze kiedys dostaniesz adma
Milll- noob xd
abal - go unban and last; >
Owocowy Sad - KUBA LASTA DAWAJ I MNIE ZAJEB
Bebhri - pseudo haker; >
Olek- naqrwiaj zydów
Gell Rall GOhan- bij levle bij
Sasza- jedziesz trunkiem ;d
Czajna- Michalllll HUEHUE ; p
Slayer- nie zbijaj lasta wiecej; x
Eliv gohan - gogo undelete i napierdalaj server
United Warriros - lootam ssy i lecimy na bio
Robert koksu - :* 15:34 Robert Koksu: lubie bic takich nobasow co mi do duplo startuja oby tak dalej SILA
Texon-chłopak z mazur, wiecęj biciorów dawaj!
Koper- napierdalaj gokiem
Styser- bubu
Tysia- Ty noobie XD
Tokar- DELETE ZA DELETEM; >
Deskjet/molhier- sponsor
Solarios-napierdalaj KB
Donar-TIBIAAA
Bromov-jazda z kurwami
Wybraniec- powodzenia z kibicami ; >
Luiso-xentus wjeb lasta
Wujeczek- napierdalaj trunkiem
oraz całą gildię Różowe Landrynki!!;*
jak o kims zapomniałem to piszcie to dopisze; p
_________________
Last edited by TorukMacto on 2012-01-09, 18:48; edited 7 times in total  
 
 
     
Nemi 


Nick na Classic: Molhier
Helped: 12 times
Age: 18
Joined: 07 Feb 2010
Posts: 172
Posted: 2012-01-08, 21:17   

Gz Patryk *



No dzięki za pozdro :D.


Ale ss'ow na huntera nie sponsoruje ;d.




@Ps. Slayer jutro ss'y dajesz mi ;d.
_________________






 
     
.Warr ' 
BOT HUNTER


Helped: 56 times
Age: 17
Joined: 08 Aug 2010
Posts: 419
Location: Zambrów
Posted: 2012-01-08, 21:18   

Gratulacje wbijaj best trunka ;d
 
     
Kamiilka 


Nick na Classic: Katrina
Helped: 5 times
Age: 21
Joined: 26 Jun 2011
Posts: 91
Location: Szczecin
Posted: 2012-01-08, 21:18   

Gratuluje Xd teraz zycze wiecej sukcesowi szybkiego 1k lvl'a Xd
_________________

 
 
     
czajnaxD 


Helped: 91 times
Age: 19
Joined: 29 Mar 2010
Posts: 477
Location: Międzyrzecz
Posted: 2012-01-08, 21:22   

hmm gZ Patryk Tronku ; d dzięki za pozdro i bij 12512151515235353 k lvl ;d
Pozdro xd
_________________


 
     
.Fanek 

Helped: 51 times
Age: 17
Joined: 28 Mar 2010
Posts: 686
Location: Pelplin
Reprimends:
 2/6/6
Posted: 2012-01-08, 21:22   

Gratulacje zapraszam na turniej Cella

Quote:
Hakinos- moze kiedys dostaniesz adma

Chyba utamo vita :DD
_________________

 
     
Shon 


Nick na Classic: Jabulani / Robert Koksu
Helped: 8 times
Joined: 17 May 2008
Posts: 126
Posted: 2012-01-08, 21:24   

DUPOLO! mój dupolo!

gz 500 lvl teraz 1k!


jbc to wiesz do kogo pisać ;d
_________________
 
     
Olek 
Council
Nasyp bongo koleżko



Helped: 56 times
Joined: 29 Sep 2009
Posts: 658
Posted: 2012-01-08, 21:34   

Ok będę bił żydów, póki co jako jedyny jesteś na celowniku 8)

Patryk Brolly wbijaj 1k, best skile, smoki, questy i nie wiem co, bo na końcu i tak Cię shakujemy.
 
 
     
.: Neon :. 


Nick na Classic: Mr Spellcaster//Neon
Nick na Fresh: Neon
Profesja Fresh: Janemba
Helped: 112 times
Joined: 24 Dec 2009
Posts: 993
Posted: 2012-01-08, 21:35   

Gz awansu oraz warnow.
_________________
 
     
Bosh 

Nick na Classic: Bosh
Nick na Fresh: Lucerar
Profesja Fresh: Cooler
Age: 20
Joined: 08 Jan 2012
Posts: 8
Posted: 2012-01-08, 21:38   

Gz 500 lvl gogo 1k lvl !
 
     
Majkut 


Helped: 22 times
Joined: 28 Jun 2011
Posts: 235
Location: Śląsk
Posted: 2012-01-08, 21:40   

Gratulacje, dalszych sukcesów :))
_________________
 
     
Kenua 
Manchester United!


Nick na Classic: Kenua
Nick na Fresh: --------
Helped: 133 times
Age: 19
Joined: 19 Aug 2008
Posts: 1403
Location: Dębica
Posted: 2012-01-08, 22:29   

Graty palko wbijaj 1k.
_________________

 
     
Ozuki Kibue 


Helped: 9 times
Joined: 16 Jul 2010
Posts: 205
Posted: 2012-01-08, 22:50   

GZ. Tak jak mówią gogo 1k lvl i przy następnych awansach oszczędź sobie te „określenia” przez które otrzymałeś warny.
_________________

 
 
     
Hakinos 
Moderator
Council Classic



Nick na Classic: Hakinos
Helped: 43 times
Joined: 18 Dec 2010
Posts: 1624

Reprimends:
 1/6/6
Posted: 2012-01-08, 22:53   

Dzięki za to:
Hakinos- moze kiedys dostaniesz adma
i za to:
Bebhri - pseudo haker; >
I rób all done!!!
(FANATICXTS Z TYM TEKSTEM DO PRZEDSZKOLA)
_________________



Konwerter Walut DBL(program by Me)
http://dblots.pl/viewtopic.php?p=419520#419520
 
 
     
Solarios xd 
Pro Byku Gohan


Nick na Classic: Solarios
Helped: 3 times
Age: 20
Joined: 13 Oct 2010
Posts: 47
Location: Łomża
Posted: 2012-01-08, 22:55   

A to skubaniec jak poszedl z lvl :d
Gz Gz Patryczek !
Ale i tak cie dogonie ;d
_________________

 
     
rzulfomis 

Helped: 3 times
Joined: 12 Jul 2010
Posts: 41
Reprimends:
 2/6/6
Posted: 2012-01-08, 23:00   

gratuluje osiagniecia.
 
 
     
Duel 
No to Duel xD?


Nick na Classic: Duel :d
Helped: 4 times
Age: 17
Joined: 03 Jan 2011
Posts: 84
Location: Mogł By Byc Nilan?
Posted: 2012-01-09, 00:15   

omg ... Wbil lev na salkach ale mi osiagniecie -.- moze Ci mama da obiad ...

Ty i toruk brat? Zesta sie dobrali zerowcy w pe fal pe

OBYS DOSTAL DELTA FRAJERZE ! ! !
_________________


 
     
Ace Five 
Council
Born to be hated



Nick na Classic: Only My Railgun
Helped: 45 times
Age: 20
Joined: 18 Nov 2009
Posts: 880
Location: Bydgoszcz
Posted: 2012-01-19, 08:39   

No name detected. Nie gratuluje, bo nie ma czego, powodzenia w dalszej karierze na tym zacnym serverze.
_________________


 
 
     
.Succesown 


Nick na Fresh: Faust
Profesja Fresh: Goku
Helped: 28 times
Age: 18
Joined: 04 Aug 2008
Posts: 542
Posted: 2012-01-19, 16:54   

Gratulacje Duplo, oby tak dalej ;D
_________________

 
 
     
Shake Jr 

Nick na Classic: Shake/Klaus
Nick na Fresh: Nie Gram
Helped: 2 times
Joined: 25 Mar 2011
Posts: 56
Posted: 2012-01-20, 11:08   

To ja ci luram bomby a ty o mnie zapominasz foch.
Gz lvla teraz gogo 112ene :P
_________________

 
 
     
grandson9 


Nick na Classic: Elade
Helped: 88 times
Joined: 20 Nov 2009
Posts: 983
Location: Nowa Sarzyna/Rzeszów
Posted: 2012-01-20, 14:30   

Graty ziom wbijaj 6setke ^^

Pozdro. :DD
_________________

 
 
     
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  
 
   


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.